גיא עמר מלבוב: "מגיעים אלינו אנשים שביתם הופצץ ונותרו חסרי כל"

אסתי פלד 1 Comment on גיא עמר מלבוב: "מגיעים אלינו אנשים שביתם הופצץ ונותרו חסרי כל"

גיא עמר בעל חברת הייטק שעוזר לאלפי ישראלים ויהודים על חשבונו, התראיין ל"מהדורה המרכזית" מלבוב וסיפר על העזרה הגדולה שהחליט להעניק ליהודי אוקראינה, "מגיעים אלינו מבוגרים שבשלבי קליטת עלייה, חולים, ילדים מיוחדים, יש אנשים שנשארו רק עם בגדים לגופם לאחר שביתם הופצץ"

צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בעל חברת הייטק שמתגורר בלבוב באוקראינה מעל 6 שנים, גיא עמר התראיין הערב (שני) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן וסיפר על העזרה ליהודים במדינה, "נשארתי כאן בכדי לעזור לעובדים שלי, פרסמתי הודעה לכל יהודי שצריך עזרה באוכל, שינה, שיפנה אליי. יש לי כמות גדולה של פניות".

"הפכתי את המשרד שלי לאזור פליטים. יש לנו בניינים ענקיים כאן. הסבתי 2 קומות למקומות לינה. הכל כעת על חשבוני וזה עלות מטורפת. פתחתנו קמפיין מימון לנסות לעזור לנו לממן לפחות את האוטובוסים, כל אוטובוס שיוצא לגבול זה מסתכם בחמש אלף דולר. ואנחנו קולטים כאן מאות ואלפי אנשים".

"מגיעים אליי לפה אנשים מבוגרים בעיקר יהודים וישראלים. הרבה מאוד יהודים שהם בתהליכי קליטה ועלייה או מחכים למסמכים של הסוכנות. אנשים שהפציצו תא ביתם ונשארו רק עם בגדים לגופם. אנשים בעלי אוטיזם, אנשים חולים. יש כאן מגוון רחב של אנשים".

 



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    כל הכבוד והערכה לגיא עמר על הפעילות שלו! מן הראוי – בהעדר אמצעי אחר לשייע בידו – לתרום לפעילות סכום כסף, כל אחד כנדבדת לבו ויכולת כיסו. מבקש לקבל פרטים היכן אפשר להעביר תרומה לפעילות שבודאי כרורכה בהוצאות לא קטנות.
    יעקב עץ